NEED HELP FOR ORDER? For any enquiry/help: Click HERE to Whatsapp

5 MAKANAN SUPERFOOD YG KORANG WAJIB AMALKAN

Siapa tak nak sihat kan? Kalau nak sihat mestilah bermula dari makanan. Nak kurus ke nak berisi sikit tapi sihat ke semuanya dr makanan. Jom amalkan 5 jenis makanan yg uols wajib amalkan!
.
1. KEKACANGBlackpink-3.3.png
Kacang kaya dgn serat serta mengandungi antioksidan. Amalkan makan kekacang sbg snek sihat korang mcm badam, kuaci, biji labu dan sebagainya.
.
2. BUAHAN BERI40165930_672090939840633_204672216904761344_n (1).jpg
Kaya dgn mineral, serat dan antioksidan. Boleh kurangkan risiko sakit jantung, kanser dan keradangan. Rasa pun sedap!
.
3. TELUR40165930_672090939840633_204672216904761344_n (1).jpg
Penuh dgn khasiat vitamin dan protein. Ada orang kata telur kuning boleh naikkan kolestrol namun tahukah anda kita boleh makan telur 6-12 biji dlm seminggu. Nak lagi bagus, rebus saja telur itu. Jangan digoreng!
.
4. SAYURAN HIJAU40165930_672090939840633_204672216904761344_n (1).jpg
Sayuran hijau mengandungi mineral dan vitamin yg diperlukan oleh badan. Ia juga ada karotenoid yg dpt halang dari kanser.
.
5. TEH40165930_672090939840633_204672216904761344_n (1).jpg
Teh hijau dan teh hitam mengandungi antioksidan yg tinggi. Yang penting jangan letak gula dalam air teh tu. Hihi.
.
.
Jomm jadi sihat! Try lah amalkan.
.
.p/s: Tengah rasa lenguh2 kaki ke? Jom cuba compression socks kami:
compression.jpg

Klik link dibawah:
https://kliksini.my/StokinPantang3
https://kliksini.my/StokinPantang3
https://kliksini.my/StokinPantang3
.



Older post Newer post